söndag 8 mars 2009

Lille Putte


Jag var mycket glada och humör=)Vem fotade på mig? Jättebra att Henke togs på mig ett bild som leende-lille Putte! Tackade Henke=) Smile!! Vem kallar mig många smeknamn jag har?? Min vännen Tommy som hittar på smeknamn=)
Hi hi=) Jag är mycket nöjd med smeknamn som passar mig trots jag är lille! Johanna och Henke,Jan-Erik och Marre undrade om orkade jag tittade på hela avsnitt från började till slutet på Star Wars? Frågade de till mig om har jag sett filmen förut? Jag svarade nej,aldrig har jag sett filmen men jag orkade ändå och tittade på filmen till slutet! De blev imponerade av mig och suttit jag fram till 23.30!!Alla applådade mig att jag suttit med rekord tider=) Hi hi=)!! Jag blev mycket trött men roligt ändå!! Nu vet jag vad det handlade om Stars Wars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar