tisdag 26 maj 2009

Vänskapen i vått och torrt=)!!!


Grattis min allra bäste vännen Tommy!!! Jag är stolt över dig och du är verkligen bra vännen!!! Det är betyder för mig mycket att blev du vänskap med mig=)!!! Vi har kände i sex år sedan och tackade till Alenka som undervisade oss Barn och Fritid som blev vi samma linje. Vi umgås som privat och har hållit i vänskapen många år sedan=)!!! Jag är tacksam ha dig i vänskapen och hade jag sett dig i utvecklades i idrotten! Idag är du framgång och elitidrotten som du tappar inte idrotten som har blivit suger på det!!! Jättebra att du har kvar cykel och tävlingar trots stöder jag dig i många år! Alenka blev jätteglada att håller vi kontakt kvar ännu idag som trodde hon aldrig att du och jag har varit långt i vänskapen=) Vi tackade till Alenka också som vårt favoritlärare på Virginska skolan=) Jag är glada för din skull som du har tagit priset och din stora dagen=)!!! Vi har många minne från Örebro och nu är i Västanvik! Vi blir äldre och äldre men fortsätter jag ser dig upp med ditt tävlingar som du har aldrig ge upp. Jag ser dig upp som du är min extrabror och klokaste som har jag dig=) Fortsätter med framgång i framtiden även till OS!!! Håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar