tisdag 23 juni 2009

Mina kära vänner=)=)!!!


Detta blev ju jättebra bilden på oss nu=)=)=)! Vi var mycket gladde och gärna vara med på bilden! Tommy och Jan-Erik är mina kära vänner som närmaste till mig och humorist liknade de men tur att har de mig som jag är lille nisse eller gubbe som behöver de mig ibland lekte om tyckte de långtråkigt=)! Hi hi! Första gången visade vi i tre-nissarna trots Tommy är mycket gladde som aldrig jag sett på bilden! Perfekt bilden tyckte jag! Jan-Erik är jätteglada och håller de mig hårt trots jag är lillen! Blå-gänget också eftersom hade vi klätt ut oss och sommarkläder=) Tur att valde vi med blå-gänget=). Det är svårt att beskriva om bilden! Toppenbilden Hulkarna och Nissarna,Vänner som kallade vi smeknamn=)=)=)!!! Tur att jag har er! Nu väntade vi med middagsbordet och vem är toastmaster?=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar