tisdag 23 juni 2009

Vem blev toastmaster?=)



Vi blev valde toastmaster som flesta av dem röstade på oss=)!!! Vi blev jätteglada och blev jag tårar i ögonen och rörd eftersom Jerry frågade mig två veckor om toastmaster och blev jag överraskade och det var svårt att beskriva om det=)! Vi fick veta måndagen 25 maj när Johanna frågade"du är toastmaster till 28 maj"? Jag satte brevid Tommy i blå torget när hade vi rasten. Jag bara gapade "va du är toastmaster också"? Vi hade undrade över och länge vet vi inte vem ska bli toastmaster-dam även vet hon inte vem toastmaster-man?Äntligen fick jag veta att blev hon är Johanna! Johanna fick veta samma dag att det var Andreas medan skönt att fick veta vi före=)=). Vi planerade och fixade med lite teater och ha roligt i festligheter medan blev vi jätteglada och förvånade att många röstade på oss=)=)!!! Det var blandade känslor och rörd blev jag=)!!!Vi stod scen och visste inte att blev vi toastmaster medan Mina överlämnade oss små brödet betyder ätit vi om hade vi inte tid att ätit middag! Hi hi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar