fredag 29 oktober 2010

Vilken charmig farmor Lilian:)!!!


Prinsessan var 90 år och stod vid fotografierade när ingift brorson kungen Carl Gustaf fyllde 60 år 2006 då festligheter och äldst i kungligheter som är Prinsessan Lilian! Prinsessan sällskapet med ingift brorsbarnbarn eller barnbarn som extrafarmor för kungabarnen:):) Prinsessan vinkade och hälsade fotografierade trots hade hon festligheter i tre dagar på kungens 60 årsdagen! Hon var aldrig trött och gäspade istället bara drink och skrattade,humorist medan träffade sina släktingar och vänner från hela Sverige och Europa! Hon är 95 år och slutade arbetade hos slottet och uppdrag efter sina sjukdomen blev dåligt hälsa och sviktnade! Prinsessan tillbakadraget från offentliga och orkade inte mera resor och besökte släktingar även gamla vänner trots 95 år! Hon är fortfarande äldsta i kungfamiljens aunt och i kungligheter:) Prinsessan är fortfarande lite humorist men minnet är borta! Nu är hon skör och trött. Jag saknar hennes humorist och skrattade, härliga person!!! Hon säger till mig alltid att"Ett skratt blir det lever länge och länge":)!!! Jag sade till henne att"Jag håller med dig att, du har helt rätt säger jag till min kära vännen"!!! 95 åringa "farmor"Lilian!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar