fredag 26 november 2010

Min gammelfaster och sin brorsdotter Ingegerd(min mamma) på bröllopet 4 sept 2010 i Karlbergs kyrka!


Min äldsta syssling Bitte och make Claes son Michael gifte sig med Helena 4 sept i Karlbergs kyrka och bjöd över 80 personer i bröllopet:)!! De bjöd mina föräldrar på bröllopet och vackra brudparet:)!!! Äldsta i släkten som är min gammelfaster 85 år och orkar hon vara med på sin systerbarnbarnsbarns bröllopet och upplever:)!!! Gammelfaster Gertrud som är speciellt hjärta och äldsta i släkten till yngre släktingar! Hon åkte hem till äldreboende och orkade inte vara med detta kvällen på festligheter och räcker med det bara eftermiddag i kyrka och tittade på gifte de sig där. Allt var hon nöjd med sig och tackade hela släktingar och vänner! Hela yngre släktingar och vänner fortsätter sig med kvällen utan äldsta i släktenskaran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar