söndag 6 december 2009

Glada gänget:):):)!!!!


Det var precis samma bilden i skolavslutningsmiddag då tre-Nissarna som fotografierade och nu igen samlades vi glada gänget:):):)!!!! Vi har haft roliga minnen och skrattade på oss:)!!! Hoppas att igen gör vi med massor bilderna till nästa år som tar jag och vännen Tommy examen! Spara texter till nästa år:)!!!
Vi blev trött och ville sova! Jag sade till både Nissarna att kan vi gå och hem? Tommy sade till Jan-Erik"Jag kan lämnade dig i Grytnäs sen åkte jag hem till Plintsberg"? Jan-Erik sade till honom"Tack tack"!!! Jag sade till dem att kan jag sällskapet till er till vägen sen gick jag till mitt rummet:) Både instämmde och sällskapet vi dit ute då snöade och kallt ute!!! Jag sade till dem"Adjö mina vänner och god natt"!!! Både sade "Adjö lille gubben och Nisse,god natt"!!! Tack för allt i festligheterna på Grottan i Halloweenfest:):):)!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar