söndag 6 december 2009

Min bäste och nära vännen Tommy:):):)!!!! Glada vår vänskap:)!


Tommy frågade mig några veckor sedan"Kan jag sova hos dig i Stockholm"? Jag blev överraskade och tänkte jag att" det var jätteroligt att besökte han till mig i Stockholm"! Jag blev överväldigt och förslog att handlade vi julklappade i stan och tittade på cyklade-affärer? Jag sade till honom varför inte att åkte vi dit till Sthlm! Vi passade på träffade Karin som från Västanvik:):):)!!! Jag och Tommy bestämde oss åkte vi till Sthlm 27-29 november:):):)! Han var besökte mig sist ett år sedan och fyra månader!!! Vilken går fort tiden!!! Annars brukar han sova hos mig varje åren i juli:):):)! I somras blev inte eftersom cyklade han mycket under sommaren. Vi fick väntade lite när är han ledig och sova hos mig i Älvsjö. Det blev denna dagen som sova han hos mig! Vi besökte oftare när har vi tid och när passar denna dagen också! Vi har haft roliga minnen hos dig i Plintsberg och Älvsjö!!!! Jag blev jättegladde att följde han med mig till Sthlm och han är min äldsta och bäste vännen:):):)!!! Han stannade i tre dagar och gick vi flera stället i stan och hittade han många saker i cykel-affärer! Han blev jättegladde och köpte några saker där sen åt vi i Medborgareplatsen och god lunch! Vi åkte till stan och handlade några saker till sen träffade vi gamla vän Karin som kontakt vi många gånger:):):)! Karin blev jättegladde att se oss och gick vi till gamla stan och åt vi fika!!! Vi tecknade och länge pratade vi om allt! Sen gick vi till Sergels torg och tackade till Karin som har haft träffade oss:):):)!!! Hon sade till oss "Vi ses igen nästa år under vårterminen eller sommar"! Vi svarade att det självklart ses vi igen som alltid:)!!! Hon var ju jättegladde att träffade oss!
Vi gick igen igenom i stan och några till kvar saker sen åkte vi hem! Vi blev jättetrött och åt middag sen vilade oss i sängen! Vi tecknade och umgås med varandra medan tittade vi på tv:)!!! Vi har haft roligt att vara i Sthlm som gjorde vi brukade under vi växte upp från tonåring och blev vi vuxna! Det kändes längesen att gjorde vi tillsammans i stan och har haft roligt:)!!! Äntligen gjorde vi i stan och handlade julklapp:)!! Härliga denna dagar trots MASSOR folket i julkmarknad och stan!!!! TUSEN TACK för du har kommit till mig i Älvsjö:)!!! Jätteroligt att ha dig i sällskapet i stan och ALLT! Min bäste vännnen Tommy:);):)!!!!! Det blev bra bilden på mig och Tommy:)! Min mamma och min bror var med på bilden och blev han gladde att träffade min familj! Min familj känner honom hela från början för sju år sedan som blev vi vänskap!!! Tommys familj känner mig också från början sju år sedan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar