lördag 3 april 2010

Lance Armstrong som Tommys idol:)! Liten historia om honom och Matthew! Jag blev imponerade av båda som påminner mig och Tommy som vänskap i tidning!!


Lance Armstrong är cyklist i många år precis som Tommy:):):)!! Lance har haft cyklade runt i världen och vem som stöder honom i hela åren och åren? Matthew som är skådespelare och gillade cyklade men stöder honom i vått och tort i många år sedan!!! Matthew stöder honom i hela tiden under tiden cyklade han i världen runt och sjukdomen som blev han sörjde och kämpade! Matthew hjälpte honom med igenom hans sjukdomen men familjen och vännen Matthew som är närmaste stöder honom! När bilden då Lance tog priset i Tour France som fanns vid sida familjen och närmaste vännen Matthew står nära honom. Båda har familjer och umgås mycket i många år sedan. Lance har haft stöder Matthew när tog han hårt väldigt när drabbades hans rörigt med familjen. Han var förtivilad och ledsen men Lances familjen och han stöder honom hela tiden bakom sida! Lances hustru stöder Matthews hustru också. Båda känner i 15 år numera och ibland de grälade men vänskap som betyder de mycket och bra vänner!!! De klarar sig bra igenom när hade de problem själv och hjälper varandra. De pratade om kärlek och skojade med varandra medan killsnack:):):)!!! De pratade om hela sitt livet och roligt att vara minnas vad gjorde de i 15 år sedan!
Båda ringer nästan varje dagarna och mailar!!! Lance och Matthew respektera varandra som har de hobby olika intresserad men träffar så ofta när tar de med familjen och barnen. Båda har barnen:)! Jag blev imponerade av dem som läste jag tidning här hemma just nu då tänker jag på Tommy som påminner mig igen! Tommy och jag blev vänner i många år sedan! Jag är glad att Tommy stöder mig hela tiden igenom och stöder jag honom också! En av dem cyklist som Lance påminner om Tommy som läste jag idag och tänker på honom precis! Matthew som är påminner mig som känner jag igen! Jag är tacksam att jag har Tommy som han är min bäste vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar