lördag 3 april 2010

Matthew och Lance Armstrong som är bästa vänner i 15 år sedan!!!


Matthew och Lance blev nära vänner när ungdomar de som var. Nu blev de vuxna och skaffar familjen och barnen:)!!! Lance sade till honom i tidning"Jag är tacksam att jag har familjen och Matthews familjen som stöder mig hela åren igenom när blev jag fick sjukdomen och klarade inte utan dem familjen och vänner omkring men envis och kämpade som räddade mig som Matthew som litar jag på honom och min hustru"! Matthew instämmer till honom och sade till tidning" Självklart att stöder jag honom när hade han problem eller sjukdomen så lyssnade jag på Lance och ringde varandra men vi är bästa vänner och tänker på varandra! Han var med mitt bröllopet säger Matthew. Lance har haft aldrig missade tävlingar så ibland Matthew följde med honom i resor även familjen också. Lances familjen och Matthews familjen gjorde tillsammans fest eller resor även födelsedagar kom ihåg de tillsammans alltihop familjen!!! Matthew blev ledsen när Lance fick sjukdomen och trodde han att han skulle död men klarade han igenom sin sjukdomen och besegrade tills blev han frisk! Matthew blev överväldigt gladde och skönt att vara över säger han till tidning! Båda har haft roligt tillsammans i många år sedan och druckit tillsammans även äventyr eller cyklade runt,massor händelser när var de ungdomar till vuxna i åren:):):)! Matthew överraskade hans födelsedagen 30 årsfest på resturangen och överraskade på Lances priset som visste han ingen alls! Bara Matthew visste om det. Matthew och Lance säger att tack vare igenom att lyssnade de varandra och har de haft lite problem men killsnack och alltid pratade länge. Matthew och Lance har haft gett varandra i tips och hemligheter också som hustrur vet ingen vad pratade de om. Deras barnen trivs bra tillsammans och lekte vid stranden när hustru satte sig på stranden medan killar satte sig också. De pratade tillsammans med varandra medan i fyra personer som Matthew med hustru,Lances hustru! Jag och Tommy blir vänskap i 15 år som är räknar vi med 2018!!! Massor de påminner mig och Tommy som läste jag tidning idag! Jag känner igen vad sade de om allt sporten precis som Tommy berättade mig alltid under dessa åren och liknar mig igen som Matthew:)!!! Lance och Tommy som är liknar i envis och stark som aldrig ge upp om tävlingar och tränade:):):)!!!Lance sade till tidning att Matthew som extrabror till honom:):):)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar