lördag 24 april 2010

Nils gick bort 23 april 2010! Nils 1985-2010! Tack för allt med 21 åren minnen:)!

Jag fick veta dödsbudet efter Tommy via telefonsamtalet. Jag fick sms av en vännen och berättade om Nils som mycket god vännen till mig och många år kände jag honom. Jag har haft dåligt samvete att sågs vi inte så ofta senaste tiden men ringer vi så ofta kunde så gott vi!!!
Nils blev 25 år gammal liksom jag gammal. Vi hade haft roligt minne och härliga tider men gick han bort av självmord! Tragiskt!!! Han mådde inte så bra senaste tiden säger min vännen som sms till mig igår och berättade om allt. Min vännen Tomas hjälpte mycket igenom med Nils i under senaste månader men tyvärr dog han i sängen av överdos. Hemskt sorgen som Nils har lämnat oss nu och bara kvar jag och Tomas, Erik i gänget. Erik hittade honom sitt hemmet på lägenheten. Stort tomtrumt efter oss som kände vi i 21 år sedan medan fem st som har avlidit några år sedan. Sigge dog 2003 blev 18 år gammal, Lars dog 2005 blev 20 år gammal, Tore dog 2005 blev 20 år gammal liksom jämnågriga med Lars. Både dog tre månader mellansrummet. Björn dog 2007 blev 21 år gammal, Olle dog 2008 blev 23 år gammal. Denna som sista gången sågs vi början av januari 2010. Vi firade honom på 25 årsdagen i januari med Nils. Bara gänget vi kvar samlades där. Nu är alla borta och finns ingen kvar idag gänget från 21 år sedan!!! Nils hade haft lämnat hela familjen och tre yngre syskon medan mormor och farmor, gammelfarmor 94 åriga. Största lämnat han en kärlek sambo Annika som tillsammans de i sex åren och lyckliga! De väntar sina första barn i juli. Tragiskt att fick han inte upplever blir pappa!
Varmt tack till Nils som hade jag många minnen!!!!
Farväl och vila i frid god vännen Nils!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar