torsdag 8 april 2010

Grattis på era 49 år vänskap i år 2010:):):)!!!


Roger och min pappa Sune har varit vänner i 49 år sedan som träffades de i samma trakten:)!!! De hade haft följde upp hela växte upp i många år!!!! Roger och min pappa förlorade sina föräldrar som äldre på dagar och stöder varandra efter stora sorgen. Roger och Eva kände väl mycket min farmor och farfar i många år tills blev de gamla och gick bort då följde de med sina begravningar. Rogers föräldrar gick bort också. Evas föräldrar gick bort många år sedan. Alla är borta nu som i livet fanns ingen kvar föräldrarna till Eva och Roger. Min pappa Sune och Roger hittade sina kärleken som min mamma Ingegerd och Eva på 1970 talet sen bosatte de sig i Härjedalen! Sune och Ingegerd bosatte sig i Vemdalen. Roger och Eva bosatte sig i Ytterhogdal som Härjedalen också!!! Mina föräldrar har varit tillsammans i 41 år och Eva och Roger har varit tillsammans i 40 år:):):)! Mina föräldrar hämtade oss som egna barnen och senare Eva och Roger hade egna barnen. Grattis Roger och Eva blivit farföräldrar första gången som äldste son Tomas fick son Max Valdemar i februari 2010!!!! De blev lyckliga att vara farföräldrar!!!! Mina föräldrar har fina underbara vänner som alltid för evigt och följde upp deras barnen Tomas och Åsa men nu kommer en barnbarn som Max! Mina föräldrar fick se på äldsta vännens sonson Max i mars som besökte de dit:):):)! De firade i sommarhuset i Härjedalen och skål på era äldre på dagar och ungdomligt trots ni får se tillbaka åt tiden för 49 år sedan och lyckliga makarna!!! Ni får kommer fram emot se snart pensionärer!!! De är jämngamla också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar