lördag 1 augusti 2009

Ett till bilden på Filip spelade med fotboll:)


Filip är verkligen så duktigt med fotboll men kanske proffs han? Vem vet? Kanske blir äldre han så spelar han med andra lagar i Gärdet,Östermalm? Han är verkligen duktigt att spelar med boll trots han har bollsinne!!! Jag tittade på honom och hejdade på Philip:)! Sen hennes farmor Bitte och farfar Claes sade till barnbarn Filip" Nu måste åkte vi hem till Östermalm". Han ville inte åkte hem och ville vara kvar i trädgården så lite surade han men jag kramade honom och bärade till deras farföräldrar men sen gick han till mig och kramade igen och lite busade:):)!!! Han blev glada ändå och adjö till hela släkten och kramade till min gammelfaster som är gammelgammelgammelmoster till honom:):):)! Vilken söt pojke! Han är min favoritpojke sysslingbarnbarn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar