lördag 1 augusti 2009

Jag fyllde 24 år 6 juli 2009:)!

Jag firades med min närmaste familj och släkten på fest i Älvsjö:)Min äldsta syssling Bitte och gammelfaster Gertrud,min mor,hennes kusin Gert, min sysslingsbarnbarn Filip(barnbarn till Bitte). Detta bilden som första gången i livet som min gammelfaster sitter i rullstolburen. Hon brukade åkte bilen och bakade själv, fixade med allt i huset trots alert och pigg!!! Nu kunde inte hon göra något och får hon ingen mera av bilen och bakar själv. Nu besökte hon till mig på min födelsedagen så blev jag jätteglada och träffade henne trots lite annorlunda med min gammelfaster än ifjol som vanligt går hon och hjälpte oss. Vi gör tillbaka samma sak och hjälper henne så oftare,när besökte jag och min mamma till hennes äldreboende men önskar hon tillbaka till föräldrarhemmet som kvar idag. Det var trevligt att födelsedagsfest och har kommit många släkten på min födelsedagen! Jag bakade tårtor och bullar medan många åt och åt,umgås med varandra. Kommer några bilder på mig på min födelsedagenfesten:)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar