torsdag 13 augusti 2009

Grattis vårt vänskap i sju år sedan blir i år:):)!!!





Vi blev bästa vänner under gymnasiet i Örebro 2003! Jag och Stor Nisse tog samma barn och fritids linje medan skrattade vi och skämtade varandra också:) Vi har haft aldrig tråkig i sällskapet!!! Tommy kallades mig många smeknamn och blev jag lille:) Vi besökte så oftare när gick vi i skolan och privat umgås vi också:) Vi besöker när vi är hemma i Leksand och Sthlm som besöker han till mig också:):):) 2001 träffades vi samma platsen i Eskilstuna och Strängnäs medan pratade han med mig första gången. Jag har haft undrade vem var han och vad heter han sen gick jag till skolan i Virginska och sågs honom då var du"Tommy"? Svarade han ja och jag är Tommy men" du måste vara Andreas som träffades jag dig i 2001",men sågs vi inte mera tills 2003 blev vi bästa vänner! Det är världen liten man säga!!! Vi kan inte tro att vi gick samma linje och går på Västanvik nu:) Grattis och hurra!!! Vi fick nya vännen som Jan-Erik! Jan-Erik blev nära vänner till oss för två år sedan i Västanvik! Jan-Erik tyckte roligaste historia om smeknamn som Stor Nisse hittade på åt till mig och imponerade han på oss vårt historia! Jag tyckte att det är roligt att vara minnas med smeknamn som kom ihåg vad gjorde vi i Örebro och nu är vi Västanvik! Bra ide stor Nisse som du gav till mig smeknamn:) Tack! Hi hi Ett minne för evigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar