söndag 30 augusti 2009

Jag tog promenade med mina vänner till Djurgården!


Jättefint platsen i Djurgården utanför Stockholm! Djurgården som är fridfullt och vackra platsen medan massor turister och pensionärer,unga paret promenade i sommar juni och juli,augusti. Jag promenade oftare till Djurgården i många år senare flyttade jag till Örebro då hade jag inte tid att åkte dit. Jag har inte sett på länge Djurgården och promenade i flera timmar i stan med mina vänner i juli. Massor löpning och gympa i ute på Djurgården och paddlar i båten också. Jag promenade och förbi prinsessan huset då sågs jag på dem fönstret och balkongen då tänkte jag på denna min kära vännen Lilian! Vi stannade där och åt lunch på Djurgården medan jättegott maten!!! Sen fortsätter vi dit till Blockshudden som första gången döva elever pluggade där som högstadiet. Jag gick till Manillaskolan som gick jag förut under grundskolan till 2003 togs jag examen! Manillaskolan som är äldsta döva skolan i 200 år sedan! Grattis 200 årsjubileum!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar