torsdag 13 augusti 2009

Mina kära vänner Jan-Erik och Marre gifte sig i Ramnaskyrkan 11 juli!


Grattis på bröllop!!!:)
Nu gifte de sig med varandra som präst Kastö vigde dem:) Jag var med på deras bröllop och jättefint att bröllopsfest och otroligt att vackra brudparet som glädjer och lyckliga!!! Grattis och Skål på er!
Jag satte med Sofia som f.d elev på Västanvik och bor nu i Malmö även Catharina Söberg f.d gamla klasskamrater till mig från Manilla och Västanvik. Jag satte brevid med två damer och tolkar var med också. Gull-Britt och Steve var tolkar åt till mig och Catharina. Bakom satte dem damer som min kompis Johanna och hennes syster var med bröllopet. De sjöng åt till Jan-Erik och Marres bröllop. De stod brevid unga dam som nära vännen till Marre och Jan-Eriks brudtärna. Sen tanten som predikan åt till Jan-Erik och Marre som är hon farmor till Jan-Erik. Sen syns inte på mannen som stod brevid Jan-Eriks farmor som är best man till Jan-Eriks äldsta och bäste vännen i 15 år sedan var med också. Det var mycket trevligt stämmning och härliga bröllopet som var jag med firade där i kyrkan och festligheter:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar