måndag 10 augusti 2009

Michael Landon och Victor French precis som jag och Tommy:) Roligt historia om dem som gjorde de roliga och tokiga saker,knäppis:)


Michael Landon och Victor French var skådespelare i många år sedan. Jag och Tommy har varit vänner i sju åren nu i år i år:):)! Victor French föddes 1934-1989 fick cancer. Michael 1936-1991.Michael hade stödde honom hela sitt i livet tills gick han bort 1989 då blev han stora sorgen och tappra farväl närmaste vännen. De hade umgicks i många år när blev de träffdes under tonåren sen Michael gifte sig med tre hustrur och Victor gifte sig hustru. De följde upp tillsammans med kärlek och pratade om allt även skojade med varandra också:)!!! De spelade mot varandra i filmer och privat umgicks också! Michael var mycket barnkär och familjefar även tänker på andra vänner och planerade nog med olika programmet. Sparsam pengar och bjuder alla till deras hem som tänker han på alla sen sist tänker han på sig själv. Fixade med allt! En leende till sina vänner:):):)
Michael som var liksom jag som påminner honom:):)! Victor var mycket skojare och piggaste trots humorsinnet och härliga med sina glada som gör andra glada humöret! Han älskade barnkär och lekte mycket med tokiga saker som påhittar trots var han vuxen:) Han tänker på nära och kära, envis och vilja vad gjorde han vill med allt:)!!! Hjälpte till familjen och tittade på sporten som älskade han! Påminner mycket om Tommy som hade jag sett i filmer båda Michael och Victor. Roligt se att deras drag samma som gör jag och stor Nisse gör med allt i vänskap. Victor hittade snabbt i tanke och intelligent medan svar snabb till mig. Michael älskade överraskning åt till nära och kära precis som jag! Kommer lite historia om dem och med några bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar