fredag 10 april 2009

Jag hittade en kortet på bildarkivet i lådor=)


Daniel och Robert blev vänner första gången 1998 när flyttades vi till Älvsjö. Daniel och Robert blev vänner och bor de nära huset idag! Robert som var duktigt på MTB och Landsvägen i många år fram till 2003,slutade han med MTB. Robert började när var han 8 år gammal men älskar han cykligen som fortfarande idag. Han tog hårt att slutade i MTB-klubb och cykeltävlingen! Det finns kvar som har har många priset och diplom!Det är synd att slutade han men valt han is-hockey istället. Han hade tre idrottsgrenar. Precis liksom min vännen Tommy som är duktigt på idrottsgrenar i MTB och Landsvägen trots fortsätter Tommy!!!=) Jag blev imponerade om vårt historia även min brors historia är samma bakgrund men annorlunda=)! Min bror Daniel och Robert blev vänskap i 11 år sedan, men båda har olika livet och trots bra de vänner ännu idag!=) Precis som jag och Tommy är olika i livet men blev vi vänner för sex år sedan ännu idag=)!!! Lite lustigt att Robert och min vännen Tommy som är samma idrottsgrenar i MTB men jag och min bror blev vänner med dem i samma hörande och döv personer trots MTB!!! Roligt att ha kvar historia om vänskap!!!
De blev samma klassen i grundskolan och samma linje till gymnasiet i Globen till Hotel och Resturangen precis som jag och Tommy vägarna samma i linje på Örebro och Västanvik! De tog skolavslutning 9:an och student!Det är lustigt samma precis som båda tog grundskolan och gymnasiet sen olika jobbar men kontakt kvar de ändå=)! Det är påminner de mig om Tommy och jag=)Minnesvärd! Kanske du känner till kläder som Robert hade tillhör MTB eller kanske bättre kläder idag än för 11 år sedan? Hi hi=) Jag tror att dina kläder bättre kvalitet än för 11 år sedan som håller sig bra tillhör utrustning=) Smile!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar