onsdag 22 april 2009

Prinsessan Lilian blev min nära vännen 10 år sedan=)


Prinsessan Lilian vinkade och hälsade på andra folket i utanför slottet. Prinsessan Lilian var då 88 år som togs bilden på henne. Hon var piggaste och reste olika platsen trots hög ålder. Prinsessan Lilian hade varit med om att reste till Amerika och Indien,Monaco,Frankrike även Afrika och England självklart föddes hon där. Finland och Danmark,Holland även Spanien och Brasilien,Italien. Hon har många vänner från utomlands och diplomatvänner som arbetade hos ambadassör från Italien och Brasilien,Sydamerika även några av dem med länder. Prinsessan och Roger Moore"James Bond" är mycket nära vänner varandra över 40 år sedan. Roger Moore besökte henne så oftare liksom jag!Prinsessan Lilian blev populära i Sverige och blev extramor och farmor till kungafamiljen och kungabarnen! Hon kallar aunt till kungabarnen som fortfarande hälsar på henne då och då. Prinsessan Lilian är 93 år nu och numera bor i Villa Solbacken. Prinsessan Lilian och jag blev brevväxel i många år sedan och blir i år 10 år sedan!!! Vi skrev oftare via brevet när fick jag julkortet och påskortet,sommarhälsning även flera julklappade från henne=). Jag har fortfarande många fina presenter från henne idag. Jag har många minne från henne idag och roliga minnen som upplever jag hos prinsessans hem i Villa Solbacken. Hon är härliga tant och humorist! Jag träffade henne första gången 1997 sen brevet till henne 1999 slutet av augusti som fyllde hon 84 år. Träffade henne 2001 och 2002. Det blev privat träffade henne 2003 som träffades vi riktigt möte varandra blev vi vänner. Prinsessan Lilian välkomnade mig till Villa Solbacken. Jag sade till henne tackade och blev jag glada att fick jag besökte henne. 2004 julfirade jag hos Prinsessan Lilians hem som första gången besökte jag henne. Det blev betyder för henne så mycket för att älskar hon mig=)=). Det är trevligt att vara vistelse hos prinsessan och umgås vi i flera timmar och skrattade vi=)=)! Jag besökte henne oftare tills blir hon äldre på dagar trots prinsessans hälsa har blivit sviktnade och dåligt sista tiden även flera gånger hennes sjukdomen har tagit i kraften. Det är tråkigt att Prinsessan Lilian fick sjukdomen för tre år sedan.Det är inte roligt att se henne att prinsessans hälsa och vår glada prinsessan Lilian är inte samma som förut.Hon älskar att vara friska och piggaste som tyckte hon om det när sade hon till mig innan fick hon sjukdomen.Prinsessan Lilian har varit med aktiv och hög ålder som orkade hon med olika evenmang och älskar hon med idrottsförbundet och intresserad av idrotten. Hennes sista gången offentliga sin brorson kungen Carl Gustafs födelsedagen förra året som vinkar hon och tittade på överallt folket som utsikten. Senare månader orkade hon inte evenmang. Prinsessan Lilian fick som pensionärlivet precis fyllde hon 91 år. Hon är tillbakadraget från offentliga evenmang 2008. Prinsessan Lilian är coolaste tant och vän till mig!!! Hon är härliga person i kungliga och vågar att vara häng med vår ålder som gör hon vill trots 90 år säger hon till mig några år sedan. Prinsessan Lilian tyckte om att vara ungdomligt och piggaste än vara tråkigt och blir gamla. Hon tyckte inte om det! Hon älskar att vara med hund Bingo som är 13 år snart. Prinsessan Lilian älskar att vara körde bilen och cyklar även vandring i skogen och tittade på sporten och tävlingar bilen=). Hon tittade på sjöhavets pirat som favorit hennes filmen tror jag hette så!!! Hi hi=)! Hon är 93 år men fyller 94 år i år på augusti. Prinsessan Lilian och jag är nära vänner för 10 år sedan och träffades 12 år sedan. Besökte hos henne sex år sedan. Jag har roliga minnen från hela livet och minnesvärd=) Vårt vänner 10 år sedan trots det går fort tiden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar