onsdag 29 april 2009

Vilken häftigaste och coolaste prinsessan Lilian!!!


Vilken och otroligt att vågade Prinsessan Lilian klär ut sin klänning som annorlunda!!! Prinsessan Lilian har aldrig tidigare visat i bilden men sparade hon tills 31 dec 1999 då stod hon i kungliga slottet och firade med kungafamiljens nyårsdagen även hela släkten och vänner som var där. Prinsessan gick in till slottet och många blev näpen och va? Där är prinsessan eller har vi fel?? Kungaparet blev förvånade och gapade " nej,det var inte vår extramor och extrafarmor Lilian som har klär ut som annorlunda och inte samma som tänkte kungafamiljen och barnen"!.Många skrattade och imponerade av hennes klänning och otroligt att vara annorlunda som gjorde hon med från vännen Yoki som arbetar i Japan. Han hade sydde klänning åt prinsessans 31 dec 2000. Roligt att se på henne att sådan är Prinsessans varmt och humorist!!!!Hon tog med glasögon som Dame Edna=)
Jag har sett hennes många kläder som inte samma typ kungaparets kläder. Prinsessan har många fantasi kläder och Dame Ednas några glasögon=) Hon visade mig hennes andra våningen blev jag gapade och tänkte jag vilken som jag har coolaste tant och min vän är Prinsessan Lilian! Hon var då 85 år och piggaste kungliga auntie i medlemmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar