fredag 10 april 2009

Min bror Daniel och Robert blev vänner för 11 år sedan 2009=)!!!

Robert och Daniel träffar ibland och besökte varandra eftersom bor de nära huset som mitten mot varandra=). Robert och Daniel ringde ibland om åker iväg eller vill pratar.De gör tillsammans att roligt och festa,kör bilen till Roberts sommarstuga ibland på Blidö i Skärgården. De fiskade och badade och sällskapet med några vänner till olika stället som semester!!!Båda och två vänner brukar tillsammans åker till Blidö varje året!Daniel hade följde med Roberts cyklist i många år när var min bror yngre då. Det blev 1999 fram till 2003 som min bror Daniel följde med honom i MTB och cykeltävling som heja på honom=). Lite lustigt att precis samma som gjort jag idag ännu som följer jag med till Tommys cykel-tävling förra året=)!! Nu har jag sett honom hur han är i cykeltävling och duktigt!!!=)Jag och Tommy hade då och då gör roligt att tillsammans liksom de gör men lite annorlunda=)!!! Roligt att se två bilden från 1998 och 2007 som skillnader bilder på dem som ungar och blev vuxna! Det är jättefina bilden på dem som glada-studenter trots vänskap har blivit lång och det går fort tiden 11 år sedan tänkt sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar