fredag 31 juli 2009

Astrid med filmerbarn från Saltkråkan:):)!!!


Astrid tog med filmerbarn Tjorven och Stina,Pelle till Furusund som bodde hon i stora huset. Filmerbarn tyckte att det var roligt att besökte tant Astrid i Furusund och första gången besökte de dit. De skojade med Astrid i gunga-stol även tur att en av dem fotografierade på dem som bra bilden!!! Astrid som var barnsinnet trots hon var vuxna. Ibland man är bra ha barnsinnet säger Astrid men om det blir inte ha barnsinnet så det är tråkigt!!! Det stämmer som tänker jag på Astrids ord! Det är bra när man ha barnsinnet då lite skämtar och lever länge i skrattar man säger så!!! Humor och skattar är viktigt som lever längre och ha roligt som brukar jag liksom säger Astrid:):):)!!! Jag håller med stor hulk som du säger att du har barnsinnet, jag håller med dig:)!!! Tur att jag har dig i vänskap som du ger mig ibland barnsinnet då lever jag länge liksom du! Kanske lever vi i 90 år eller 100 år liksom Astrid! Hi hi:):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar