torsdag 30 juli 2009

Kusinerträff och sysslingbarn i Norröra 1995


Sysslingbarn Malin och jag,kusin Sofia! Vi satte samma trappen i 20 år sedan! Otroligt!!! Vi fick blommorkransen på oss och blev ju jättebra på oss!!! Kusin Magnus och min bror Daniel,syssling Lina missade fotograferade eftersom tävlade i femkampen i skogen trots vunnit vi i laget och sprang till trappor då min ingift moster fotade oss:)! Sista gången min mormor var med i Norröra som hennes sista somrarna sen dog hon i okt. Hon blev 76 år gammal och älskade min morfar i 53 år gifta:)! Vi visste redan då och som hennes sista somrarna även visste vi att orkade hon inte mera i hösten. Kroppen blev orkade inte och sjukdomen har tagit henne i kraften och mindes vi att mormors syskon hälsade på oss som sista gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar