fredag 31 juli 2009

Jag tecknade med min kusins sambo Torsten!

Han vill lärt av mig teckenspråket för att visste han att jag är döv och vill kontakt med mig i framtiden som tillhör familjen. Torsten vet att vi är står nära i familjen-kretsen Eriksson och Lindblom brukade umgås oftare som firade hos vi dem eller de oss! Torsten frågade mig att hur man är teckenspråket och bokstäver så blev jag överraskade sen sprang jag till min kusin Sofia om det! Sofia blev jätteglad att Torsten vill lärt teckenspråket eftersom hade han sett jag och Sofia,ingift moster och morbror, kusin Magnus tecknade alltid i varje åren när träffades vi oftare när jag är hemma. Sambor Anna och Torsten vill lärt teckenspråket av mig och vill kommnicerar med mig också som viktigt säger de. Roligt att höra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar