torsdag 30 juli 2009

Många stod där och hejdade på honom och andra som är cyklister!


Jag hejdade på honom och hans pappa var med på platsen och svt också:) Egentligen visste jag och Tommy inte att Svt kommit hit och intervju på honom. Mig heller inte visste jag! Jag blev lite nervös men gick det bra och frågade mig om många saker som hur var han personligt som känner jag honom i sju år i vänskap! Svt blev imponerade av mig att jag berättade om hans varmt och fint berättelse trots vi har olika i intressen men trots vänner som kan man funkar ändå:)! Jag ställde upp alltid när vill jag gärna följde med honom i tävlade som familjen och jag fanns på platsen för honom! Svt blev gapade och roligt att veta om honom som han är kändis redan!!! Det finns någon som kan berättelse om honom varmt ligger det hjärta som jag känner honom i länge:):)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar