fredag 31 juli 2009

Några bilder som togs jag från golfklubben fest:)!!!


Min mammas yngste kusin Gert som intresserade av golfen i många år sedan även hans son som är min yngste syssling. Han är 16 år nu. Både reste mycket i utomlands med golftävlingen även i Sverige också:):)! De bowlade också och aktiv mycket med golftävling i Drottningholm ligger i Ekerö som bor de nu stora huset. Gert fyllde 50 år i juni 2006 då bjöd de hela släkten och vännerna på festligheter i tre dagarna. Där huset som Gert firades 50 årsfest på Dalarö trots var där platsen golfklubben. Fem-stjärnor som golfklubben i huset och pampiga trots vackert platsen!!! Gudomligt!!! Vi bodde där lör till sön. Fre var det första hans nära vänner och golfvänner,tävlings-vänner med närmaste familj och barnen även hennes mor Gertrud som är min gammelfaster(mor till Gert). Lör anlände vi närmaste kusiner med familjen och många släktingar i överallt!!! Roligt att åkte till Dalarö och utflykt med båten till små öarna i Dalarö. Det blev över 100 gäster i golfklubben och åt vi ute trots tur att hade vi jättefint vädret=)=)!!! Många goda vänner till Gert åkte hem efter lunch som tackade för denna kvällen fredagen till lördagen. Lördagen som bara närmaste familjen och nära vänner firades honom under dagen till söndagen morgon då gick vi till frukost och satte i trädgården ute. Sen åkte jag till Örebro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar