lördag 10 oktober 2009

Åh åh vad sött ungen igen:):):)!!!


Ungen tyckte om med bilderna och tittade på mig som intresserad av digtalkamera:):)! Hi hi!!! Vi åkte från Kungsör till Leksand då stannade vi där och åt lite middag men jätteroligt att lite historia om mig och Tommy i affärer, frågade han till mig"vad köpte du godis"? Jag svarade att köpte jag Stor-Daim och vad köpte du också"? Han sade att" Va du köpte Stor-Daim och jag har haft köpte också men det var liten-Daim"! Vi skrattade och visade oss med Liten-Daim och Stor-Daim:)! Han sade till mig" Det var lite lustigt att du köpte stor-Daim så du,Andreas är extra-storebror och jag,Tommy är extra-lillebror så det är rätt med daim!!! Vi skrattade eftersom skojade han med mig och vilken han har humorist!!! Jag kommer aldrig glömma denna dagen som blev vi skojade om Daim! Vi visste inte vad köpte vi godis och roligt att minne vad köpte vi:):)!!! Vi åt och druckit lite läsken i bilen så tecknade vi länge och hade haft trevligt sällskapet:):):)!!! Vi var framme till Leksand så sent kvällen och blev vi trötta men har haft roligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar