söndag 4 oktober 2009

Vilken äventyr hade vi!!!


Vi delade på tälten olika platsen sen denna som fick jag med Gunnar och David i tälten. Vi sov oss i tälten och hela dan regnade också. Jag vaknade först då sågs jag David vaknade också. Han blev frys och behövde långbyxor medan sågs jag vatten överallt i tälten och fick jag blöt mig sig i sovsäck och underlag. Jag sade till David"Nu måste gå vi ut eftersom vatten hade överallt vårt rummet i tälten"!!! David sade till mig" Du är dröm och det finns ingen vatten där"! Sen precis Gunnar vaknade och frågade oss "vad gör ni och störde mig"? Jag ville sova i sovsäck nu och inte redan morgon nu"! Jag sade att ni måste tittade på vatten som flyt i tälten här! David och Gunnar tittade" Både sade"Herregud och du har helt rätt!!!". Gunnar sprang ut och tog med allt saker till marken. David och jag sprang ut blev jag fick kallt vatten i marken. Denna som är min stövlade. Vilken äventyr fick vi!!! Rolig minne!!! Vi vaknade 05.00 och sågs andra killarna som sov gott och fortfarande kvar i tälten:) Vi tog med några saker men David och Gunnars ryggsäck blev mycket blöt utom min ryggsäck som torr!!! Jag hade tur!!! Smile:) Vi gick till liten stuga som behövde vi torr på oss och eld på ved.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar