lördag 24 oktober 2009

Lite historia om mig och Tommy i Plintsberg och Stockholmare:)!!! Firades tre år vänskap 2005:)!!!


Vi gick skolan i gymnasiet på Virginska skolan. Jag och Tommy träffades första gången 2001 egentligen eftersom Birgittaskolan och Manillaskolan som träffade varje åren 9 klasser. Jag träffade honom första gången i Eskilstuna och Strängnäs två gånger!!! Tommy frågade mig lite om trädet och skrattade jag som mindes jag allt:):):)!!! Jag mindes att använde han röd tröjade och keps också. Han höll mig i runt armen och tecknade då förstod jag då det var Tommy! Vi tecknade med varandra sen åkte vi iväg varandra. Jag sågs honom i Virginska skolan som gick vi samma i klassen! När tecknade han"Jag heter Tommy Hammarström" och sen funderade jag på var jag sågs honom? Det var Eskilstuna och Strängnäs!!! Det var jätteroligt att se honom igen och lärare sade till oss"Andreas och Tommy ska klassen som linje Barn och Fritid. Vi blev "Va ska vi samma klassen och blir vi klasskamrater tänkte vi"!!! Senare blev vi klasskamrater och senare till blev vi vänner. Vi sade varandra att"Nu är sommarlovet och åkte jag hem till Stockholm och du åkte till Leksand"! Tommy sade"Nej,du måste besöka till mig Plintsberg efter sommarlovet!!! Varför inte? Jag blev överraskade att frågade han mig första gången som mitt liv är ljust och glädje eftersom Manillaskolan har varit inte bra för mig under många åren men fick jag ljust och blev vaknar upp som gjorde han Tommy!!! Jag svarade till honom"Ja tack,gärna att kommer vi till era stuga i Plintsberg"!!! Vi åkte dit och träffade honom så cyklade han och visade oss var bor han i Plintsberg. Första gången min familjen hälsade på hans familjen Hammarström! Det var jättetrevliga föräldrar han har!!!! Underbara föräldrar som uppfostrar honom hela sitt livet och mysigt att besökte till Plintsberg:):):)!!! Denna som fick jag aldrig glömma som gett han till mig blev vänskap:)!!! Vi bjöd varandra hos hemma i Stockholm och Plintsberg så oftare när gick vi i Virginska skolan. Senare ett år före tog vi student då bjöd han mig själv till Brickebacken och god maten som lagade han till mig:):):)!!! Han är mycket kunning lagar maten och riktig kock erkänner jag:)!!!! Han oftare lagar mat hos mig hemma i Stockholm och Västanvik. Jag vilade mig lite stund och fixade sallader men egentligen bjöd jag oftare middag till honom men älskar han lagar mat och jag gav till honom att lagar mat. Jag besökte oftare till Plintsberg många gånger och lika trevligt att vara hos hans stuga:):):)!!!! I somras god jag aptit hos hans familjen som lagade maten och umgås med honom i fyra dagar:)! Det blev historia om mig och Tommy som blev vänskap:):):)!!! Annars hade vi inte träffades i Virginska skolan som funderar vi på oftare men det är ROLIGT att blev vi bästa vänner i många år och umgås oftare men vi har olika egenskaper och intresserad trots spelar ingen roll ändå. Viktigt att man ha vänner! Han är jäkla bra cyklist och jag är släktforskare:)!!! Jag kommer aldrig glömma denna dagen när var jag hos Plintsberg 2005!!! Rolig minne från Plintsberg!
TUSEN TACK VÄNNEN och NISSE:):):)!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar