lördag 24 oktober 2009

Glada och skrattar på oss:)! Västanvik på fest 9 juni6 2008! Firades 6 år vänskap:):):)!!!


Ett år efter togs vi studentbilden 5 juni 2007 sen nu är 2008 som blev vi firar som vänskap på 6 år sedan:):):)!!! Jag är LILLE och han är STOR! Hur blev kallades han mig Lille? När gick vi gymnasiet då oftare vi till Eyra som gympa och jag är alltid lillen och han STOR. Han ser inte mig oftare när lekte vi med i gympa och då gick vi dit till skolan då funderade han på smeknamn åt mig"Du är Lille Hulken och Nisse:)"! Jag blev förvånad och "vad menar du att jag är lille och Hulken,Nisse"? Han förklarade mig att du är alltid lille så aldrig att blir stor! Jag skrattade och säger så vi att jag blev Lille Nisse och Hulken medan du Stor och Hulken,Nisse? Vi blev bestämmer att smeknamn på våra! Idag fortfarande han kallades mig Lille Nisse! Jag kallades honom Stor Nisse! Jag kommer aldrig glömma denna smeknamn för sju år sedan som första gången fick jag smeknamn från honom. Roligt minnesvärd!!!! Senare kommer lite dyker upp är Jan-Erik som nära vänner till oss! Han kallades oss som vanligt Nissarna sen bestämde vi att jag Lille,Stor,Jan-Erik är Mellanisse! Vi skrattade och varför inte? Nu är vi tre gänget som Nissarna! Hoppas att nya bild på mig och Tommy i år och nya bilderna på Nissarna i höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar