fredag 9 oktober 2009

Jag åkte med min vännen Tommy till Kungsör 23 augusti:):):)!!!


Han frågade mig om kunde jag följde med hans cykeltävlade i Kungsör som nära Örebro:)!!! Jag blev gladde att frågade han till mig om det:):):) Jag tyckte att det var jätteroligt att följde med honom till Kungsör och tittade på hans cyklade med tävlade:)! En utflykt också som sade vi i bilen och tecknade vi med varandra till Kungsör sen hejdade jag på honom i tävlade! En överraskade att han hade haft hemligt till vår favoritlärare Alenka som undervisade hon till oss under gick vi på Virginska skolan i Barn och Fritid. Hon var med också i Kungsör och visste hon inte att var jag med hans tävlade! Hon blev jätteglada att se mig och " Vad roligt att du var med hans tävlade och jätteroligt att se dig här men din lilla hemligt som fick jag överraskade är Andreas"!!! Tommy blev skrattade och leende mot vår lärare Alenka. Vi tecknade med varandra under tiden cyklade han tävlade och hejdade vi på honom!!! Vår lärare Alenka har haft betydde för oss under i fyra åren och fick vi bra kunskap av henne! Hon är härliga lärare som har vi haft:):):)! Han tecknade med en man som var med tävlade som känner han till honom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar