lördag 17 oktober 2009

Jag och Birgitta som har varit vänner för 10 år sedan 1999-2009!!!


Jag träffade Birgitta på Manillaskolan som arbetar hon i studierektor. Vi träffade oftare i Manillaskolan sen slutade jag i Manillaskolan då flyttade jag till Örebro och pluggade i gymnasiet. Vi hade lovade att kontakt sen gjorde vi fortfarande men skickade vi ibland via mailet och ringde varandra!!! Vi har haft kontakt i många år och träffade så sällan eftersom jag och hon är så upptagen!!! Vi är ibland att dåligt samvete att ses vi inte så ofta sista tiden nu säger vi! Tur att kontakt vi med varandra via mailet eller sms:)!!!Vi träffade så ofta när besökte vi prinsessan Lilian under dessa många år sedan precis 10 år sedan firar vi jubileum som vänner:)!!! Hon har varit med på min examen i Manillaskolan 2003 sen träffade hos prinsessan Lilian flera ggr, var hon med på min studentfesten:):)!!! När flyttade jag till Västanvik för tre år sedan då kontaktade vi fortfarande och nu träffade vi 40 årsjubileum på Västanvik så pratade vi länge i flera timmar!!!! Det var så roligt att träffade Birgitta och skojade vi med varandra hela tiden!!! Passade på ett bilden på oss som 10 år sedan firade vi i år:):)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar