lördag 17 oktober 2009

Min pappa Sune fyllde 60 årsdagen den 13 sept 2009 men fest 12 sept!


Vi ordnade massor maten till festen på min pappas 60 årsdagen i Älvsjö som firade vi här hemma:)! Öppet huset och bjöd närmaste familjen och 30 personer som var släkten till min mammas sida och enda bror till min pappa. Nära vänner och äldsta vänner till min pappa också som var de med på hans födelsedagen:):):)!!! Min pappas släkten som är döda och finns ingen kvar i släkten i livet. Bara syster och syskonbarn,syskonbarnbarn:)! Syster och syskonbarn,syskonbarn kunde inte komma hans födelsedagen eftersom förhindrade syskonen Lindblom bortrest då istället gratulerade de ett kortet från hela släkten Lindblom:)!! Hans äldste bror Olle 71 år var med festen:):)! Hans enda släkten som kvar idag och istället firade vi med min mammas sida släkten som gratulerade till min pappas 60 årsdagen!!! Jättegott maten och flesta av dem släkten hämtade maten flera ggr:):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar