lördag 24 oktober 2009

Studentlivet:)!!! 5 juni 2007! Firades 5 årsjubileum vänskap:):):)!!!!

Jag letade efter min stor Nisse och vännen:)! Jag sprang och letade efter honom trots massor folket i Virginska skolan och hittade jag honom vid trädet. Hans pappa bjöd mig vattnet och druckit jag lite sen fotade på oss:)!!! Hans föräldrar blev tårar i ögonen och några bilder på oss:) Vi tecknade med varandra och skrattade alltid som gjorde vi idag fortfarande! Alenka kramade oss en dag före tog vi student och tackade hon med oss i fyra åren men hon tårar i ögon och blev rörd att köpte vi present till henne! Hon sade till oss"Jag kommer minnas er och vår hjärta som kvar er medan ni är mina extrasöner"! Eller hur? Stor Nisse:) Hon sade till mig"Ni är extrabröder och inte konstigt att ni är mina extrasöner:)! Hon skrattade och skojade med oss! Idag vet hon allt om oss och kontakt jag och Tommy ännu idag:):);)! Alenka är glada för min och hans skull med vänskap och samma klassen:)! Jag pratade med Alenka när åkte vi till Kungsör så träffade jag henne igen efter många år!!! Alenka är överväldigt att se mig och Tommy igen!!!! Idag är vår vänskap i sju åren och nästa år 2010 blir 8 år sedan!!! Jag är glad att jag blev vännen med dig och jag kommer aldrig glömma denna för sju år sedan som du vill bli min vännen då var vi tonåren! Nu är vi vuxna och ser vi fram emot nästa år vår examens dag och många år till också med roliga saker!!! Spänning år:)!!! Tack vare dig:):):)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar