fredag 9 oktober 2009

Bästa bilden som har jag haft fotografiera på honom:):):)!!!!


Det var jättebra bilden på honom och vackra bakgrund som var redan soligt och färgen:)!!! Perfekt bilden som han är cyklist:):):)! Han tyckte om denna bilden som sade han till mig nyss och imponerade att fångade jag bra bilden på honom säger han också:)!!! Det var roligt att höra som tyckte han om denna bästa bilden kallade han till mig nyss:):):). Jag håller med dig att det är bästa bilden och du ser ut glada och pigg!!! Jag hoppas att jag tar på dig bilderna när följer jag med nästa gång till din tävling så fångar jag försöker som bra bilderna som möjligt till dig själv som det är minnesvärd och du kan använder till senare med ett albumet eller vad som helst med bilderna som du sparar:):):)!!! Du har verkligen tur att kunning vännen-fotografier:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar