lördag 24 oktober 2009

Jättefint på min VÄNNER och NISSAR:):):)!


Vi blev nära vänner till Jan-Erik för tre år sedan idag:)!!! Jan-Erik är härlig person och humor liknade som Tommy:):):)!!! Han är omtänktsamt och bra"lärare"! Tommy och jag blev jätteglad att ha vi dig i våra vänskap i tre år sedan nu idag:)!!! Du har haft äldsta vännen Ramus i Borås i 15 år som är hörande och döva som vi är till dig i tre år! Tommy har hörande Rikard som kände de varandra över i 15 år. Han har mig i sju år vänskap:)! Jag har tre vänner kände jag i 20 år sedan som är i livet kvar. Sex gänget som gick bort och bara som jag och två killar kvar i livet! Tur att har vi varandra och alltid vi kontakt med varandra och skojade också:)!!! Vi är tacksam att ha dig Jan-Erik!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar