lördag 17 oktober 2009

Gammelfaster Gertrud och min pappa,Philip på ett bilden:):):)!


Min gammelfaster gav till min pappas present innan åkte hon hem till äldreboendet i Älvsjö. Hon åkte med färdtjänst och blev hon trött efter festen. Hon var jättenöjd att vara med festen och se på sina syskonbarn och syskonbarnbarn,barn och barnbarn. Systersbarnbarnsbarnsbarn som gör henne glada och pigg hon igen!!! Hon är äldsta i släkten numera och det finns ingen kvar äldsta i personer till mig i släkten. Nu är bara kvar hon och min mammas äldsta kusin Asta snart 81 år. Hon sade till oss" Jag ser nu att yngre och yngsta släkten i generationer på festen och glad att jag upplever ändå och följer upp med i många år till"!!! Vi tackade och adjö min gammelfaster till färdtjänst då bära jag med min sysslingbarnbarn Philip då vinkade jag och han till Gertrud i taxi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar