lördag 10 oktober 2009

Grattis och hurra hurra hurra hurra!!!!


Han cyklade till målet och skönt att hade han gjort jättebra i tävlade:):)!!!
Grattis en gång än!!!! Jag och Alenka gratulerade honom och pratade vi lite stund innan Alenka åkte hem från Kungsör till Örebro. Hon tackade oss och blev hon jätteglad att se oss som extrabarn till henne:)!!! Hon månar oss ofta när hördes vi då och då till henne:)!!! Hon har haft bästa elever som var vi till henne under gymnasiet i Örebro. Jag hjälpte honom några saker till bilen sen vilade han i bilen då fotografierade jag korna och passade på tittade söta ungen som tycker jag om det:):):)!!! Han sade till mig"Du kan fotografierade på korna och ungen som kan bli perfekt bilderna på närmare zoom:) Jag tackade dig så mycket att följde jag med och jätteroligt att åkte med dig i bilen:):):)!Tusen tack min vännen och extra-lillebror:):):)!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar