lördag 31 oktober 2009

Välkommen tillbaka bäste vännen:)!!!


Mina frågade mig "Varför inte att ordnar ett överraskade åt till Tommy som stolt över vi i Västanvik till honom"? Jag blev överraskade att frågade hon mig och blev jag ära mig att var jag med överraskade till Tommys välkommen!!! Vi fixade så sent kvällen söndagen den 20 sept 2009:)! Vi fixade med olika material åt Tommys välkommen medan visste han inte! Det var jättefint på överraskade åt Tommy som önskade vi det:)!!! Många av dem elever och lärare visste om det. Vi hurrade och välkommen honom tillbaka skolan:):):)!!! Han blev rörd och tackade oss!!! Det var jätteroligt att göra ett överraskade till min vännen:);):)! Han har varit i Taiwan under tre veckor medan upplevelser som fick han mycket roliga!!! Många träffade honom och tecknade honom i skolan:) Han tackade mig och tog med in till klassrummet och imponerade av denna bilden som fotografierade jag honom i Kungsör då sade han till mig" Denna bästa bilden som vill jag ha med till hem"!!! Jag svarade att du ska få av mig ett bilden av som bästa! Han blev jättegladde:):):)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar