lördag 24 oktober 2009

Studentbild på mig och Stor Hulken:)!

Vår favoritlärare Alenka är fortfarande älskar oss som extrasöner till henne:)!!! Hon bryr om oss oftare och hade vi haft bra lärare som hon är!!!! Hon undervisade oss hela tiden under i fyra åren och blev vi mycket nöjd med henne! Hon är lärare som barn och fritid åt oss:)!!! Tack vare henne att fick vi kunskap och erfarenheten! Vi hade haft roligt med henne i fyra åren och många minnen också eller hur Stor Nisse?:)! Alenka hade haft tagit hand om oss som blev vi var tonåren och lite problem med våra ålder. Tills sista åren blev Alenka visste att jag och Tommy blev vänskap i många år som sade hon till mig före tog jag student"Jag är tacksam att jag har haft med er mina kära pojkar men jag tror att ni har blivit vuxna män och hoppas att ses vi igen några år"!!! Alenka sade till oss före tog vi student"Jag är extramamma till er och Alenka har varit stor stödet till Tommys idrott och kämpade att fick han målet och elit också:)!!! Det är inte minst som finns stöder honom runt är jag och Alenka! Vi skrattade och tittade bakåt tiden att hade haft vi många minnen och skrattade,äventyr,bara killsnackar,busade med varandra och skojigt,bryr om oss varandra även vi blev extrabröder eftersom jag hade ingen enda döv som kan pratar om allt som fick jag han är klippa och extrabror till mig:)! Detta foto som skojigt är vi!!! Tommy och jag tog student 5 juni 2007:)!!! Vi har haft alltid ställer upp med många bilderna skojigt och skrattade:)! Hur blev togs vi student efter? Jag flyttade till Västanvik och gick samma klassen som Tommy i Allmänlinje:)! Tommy blev tryggheten att finns jag där och pratade vi med varandra långgggggggggggggggg och killsnack igen under hösten!!!!!!!!!!!!! Alenka blev jättegladde att gick vi samma klassen och kollade lite om oss som uppdaterad men har haft vi kontakt med henne ännu idag:)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar